FANDOM

Kouzelníci Černého kruhu.jpg

Kouzelníci Černého kruhu.

Kouzelníci Černého kruhu, známí také jako Lovci Víl, jsou to hlavní nepřátelé Winx ve 4. řadě. Dokážou zvrátit vílí kouzlo a útoky. Jen síla believix je dokáže přemoct, pokud vně lidé uvěří. Skupina se skládá z Ogrona, Anagana, Gantlose a Dumana. Byly ve 4 sérii Winx Clubu a chtěli Roxy poslední vílu na zemi vílu zvířat. Zlí kouzelníci a lovci pozemských víl z dávných věků, kteří chtějí chytit poslední pozemskou vílu Roxy a zničit víru lidí v magii. K tomu používají Černý kruh. Síla Enchantix je proti nim slabá a tak Winx musí získat Believix.

Ogron

Ogron je červenovlasý vůdce Černého Kruhu. Dokáže do sebe vsáknout magii a tím se stane silnějším a (jak on tvrdí) může svá zranitelná místa přeměnit v moc. Byl zmrazen v Omega Dimenzi spolu s ostatními na konci 4. řady.

Duman

Duman je členem Černého Kruhu. Je jedním z úhlavních nepřátel Winx ve 4. řadě a je jediný, který zemře. Duman je nejmladší z Čarodějů Černého Kruhu. Když se zdá, že mise Černého Kruhu bude konečně dokončena, stojí opodál a brání pozici proti Winx a Specialistům. Nabu ho zabil.

Gantlos

Gantlos je členem Černého Kruhu. Byl zmrazen v Omega Dimenzi spolu s ostatními. Nosí kovbojský klobouk a jeho silou jsou zvukové vlny podobné Musiným. Jako ostatní byl zmrazen v Omega Dimenzi.

Anagan

Anagan je členem Černého Kruhu. Má moc super rychlosti. Byl zmrazen v Omega Dimenzi spolu s ostatními. Anagan je ze všech tím nejslabším čarodějem. Jeho síly nejsou vůbec účinné např. proti Flořiným silám. Anagan nosí dlouhé tričko s kalhotami. Nosí dlouhý kabát a jeho vlasy jsou v culíku. Oči má červené.

Postavy
Víly: BloomStellaFloraMusaLaylaTecnaRoxyDaphneDiaspro
Specialisté: SkyBrandonRivenTimmyHeliaNabuRoy
Nepřátelé: TrixDarkarValtorKouzelníci Černého kruhuTritannusSelina
Ostatní postavy: PixiesSelkiesKouzelná zvířátkaČarodějky

V síti Wikia

Náhodná Wiki