Fandom

Winx Club Česká Wiki

Kouzelníci Černého kruhu

68stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Kouzelníci Černého kruhu.jpg

Kouzelníci Černého kruhu.

Kouzelníci Černého kruhu, známí také jako Lovci Víl, jsou to hlavní nepřátelé Winx ve 4. řadě. Dokážou zvrátit vílí kouzlo a útoky. Jen síla believix je dokáže přemoct, pokud vně lidé uvěří. Skupina se skládá z Ogrona, Anagana, Gantlose a Dumana. Byly ve 4 sérii Winx Clubu a chtěli Roxy poslední vílu na zemi vílu zvířat. Zlí kouzelníci a lovci pozemských víl z dávných věků, kteří chtějí chytit poslední pozemskou vílu Roxy a zničit víru lidí v magii. K tomu používají Černý kruh. Síla Enchantix je proti nim slabá a tak Winx musí získat Believix.

Ogron Editovat

Ogron je červenovlasý vůdce Černého Kruhu. Dokáže do sebe vsáknout magii a tím se stane silnějším a (jak on tvrdí) může svá zranitelná místa přeměnit v moc. Byl zmrazen v Omega Dimenzi spolu s ostatními na konci 4. řady.

Duman Editovat

Duman je členem Černého Kruhu. Je jedním z úhlavních nepřátel Winx ve 4. řadě a je jediný, který zemře. Duman je nejmladší z Čarodějů Černého Kruhu. Když se zdá, že mise Černého Kruhu bude konečně dokončena, stojí opodál a brání pozici proti Winx a Specialistům. Nabu ho zabil.

Gantlos Editovat

Gantlos je členem Černého Kruhu. Byl zmrazen v Omega Dimenzi spolu s ostatními. Nosí kovbojský klobouk a jeho silou jsou zvukové vlny podobné Musiným. Jako ostatní byl zmrazen v Omega Dimenzi.

Anagan Editovat

Anagan je členem Černého Kruhu. Má moc super rychlosti. Byl zmrazen v Omega Dimenzi spolu s ostatními. Anagan je ze všech tím nejslabším čarodějem. Jeho síly nejsou vůbec účinné např. proti Flořiným silám. Anagan nosí dlouhé tričko s kalhotami. Nosí dlouhý kabát a jeho vlasy jsou v culíku. Oči má červené.

Postavy
Víly: BloomStellaFloraMusaLaylaTecnaRoxyDaphneDiaspro
Specialisté: SkyBrandonRivenTimmyHeliaNabuRoy
Nepřátelé: TrixDarkarValtorKouzelníci Černého kruhuTritannusSelina
Ostatní postavy: PixiesSelkiesKouzelná zvířátkaČarodějky

V síti Wikia

Náhodná Wiki