FANDOM

Roy

Roy.

Roy je velvyslanec krále Terendora (otce Layly) a rovněž patří ke specialistům z Rudé Fontány. V seriálu se neobjevuje hned na začátku, ale v 5. a 6. řadě. V seriálu představuje velice důležitou část pro děj a má spoustu společných vlastností s Laylou, včetně toho, že také pochází pochází z Androssu.

Osobnost a vzhled

Roy má blond vlasy a modrý oblek s pláštěm, který má sepnutým modrým diamantem, zkrátka oblek, který nosí všichni specialisté, samozřejmě má i civilní oblečení. Roy vždy patřil k velmi ochotným mužům, kteří se nebojí ukázat svou vlastní sílu. Nicméně nejen, že je nadaným specialistou, je především velmi věrným přítelem Winx a velmi rád podá pomocnou ruku v boji proti Tritannusovi. Má velmi silné schopnosti a je velmi starostlivý, a tak není divu, že se do všeho „plete“.

Příběh

Roy se poprvé vyskytuje v šestém díle páté serie, jede na jachtě, aby mohl Winx vyzvednout a odvést na Andros. Nejprve se Winx představil a potom vyjeli. Nic méně když dojeli na Andros, Winx se přeměnily, aby mohly být pod vodou, a právě toto, že byl Roy zvědavý a nenechal si nic ujít, použil kouzlo ze svého meče, aby mohl dýchat pod vodou a potopil se snimi. Ve vodě Tritannuse všude hledali, nebyl k nalezení, ale nakonec jej našli. Začali s ním bojovat a Layla se zděsila, když později odhalili indetitu Tritannuse (byl to její bratranec). Také díky tomu byl Roy ochoten Winx pomoci, aby jej porazili. Nicméně, to nebyla jediná věc, Roy se totiž zamiloval do Layly. Velmi mu ubližovalo, jak viděl Laylu smutnou kvůli jejímu předchozímu příteli Nabuovi. Tehdy s ní Roy soucítil, a tak se do něho i Layla zamilovala.

Jejich silná zamilovanost se také velmi zřetelně ukáže, když nastane poslední boj Tritannuse a Layly, kterou uvěznil, ale když se to Roy dozvěděl, tak ji vydal zachránit a povedlo se. Naplánovali poslední souboj, kterou nakonec vyhráli. Díky tomuto Roy získal oprávnění, jako specialista z Rudé Fontány a také jedním s přítelem Winx.

Dále se Roy vyskytuje i v šesté sérii. Nejprve jde vidět v prvním díle 6. série, jak jde na oslavu do Domina protože Daphne ožila. Pak je k nalezení i v díle „Letájicí škola“, kde je na zkoušce paladinů, ale vyvolá tam konflikt, neboť jeden z paladinů, Nex snaží svést Laylu. Roy se samozřejmě vystupuje celkově, v šesté sérii.

Postavy
Víly: BloomStellaFloraMusaLaylaTecnaRoxyDaphneDiaspro
Specialisté: SkyBrandonRivenTimmyHeliaNabuRoy
Nepřátelé: TrixDarkarValtorKouzelníci Černého kruhuTritannusSelina
Ostatní postavy: PixiesSelkiesKouzelná zvířátkaČarodějky

V síti Wikia

Náhodná Wiki