FANDOM

Sirenix.PNG

Sirenix.

Sirenix je proměna umožňující vstoupit do dimenze Nekonečného oceánu a plné využití vílí magie pod vodou.

Tato proměna je odemknuta v 5. sérii a Winx s její pomocí mohou porazit Tritannuse.

Předchozí Proměna: Harmonix

Verze pro Čarodějky: Temný Sirenix

Následující Proměna: Bloomix

Víla musí najít tři drahokamy (Kámen sebedůvěry, Kámen empatie a Kámen odvahy) a aktivovat Zdroj Sirenixu v jezeře Roccaluce. Jakmile vstoupí s pozváním od Nejvyšší strážkyně Sirenixu jménem Omnia do Nekonečného oceánu, stává se Sirenix vílou a může libovolně vstupovat do Nekonečného oceánu. Každá víla se musí naučit speciální kouzlo (i když ne vždy útočné, občas je to dovednost), které jí bude pomáhat a zároveň jí může Strážce Sirenixu splnit jedno přání (jakmile se zavděčí osudu).

Schopnosti

Po dosažení této proměny je víla schopna libovolně cestovat mezi oceány všech světů a rovněž vstoupit do dimenze Nekonečného Oceánu. Sirenix také umožňuje maximální využití magie pod vodou, kde je síla Believix nedostatečná. Každá víla má k dispozici speciální dovednostní kouzlo, které jí může pomoci ve vyhrocených situacích.

Oblečení

Sirenix tvoří delší top s několika volánky, legíny spojené s botami (ty mají texturu ocasu mořské panny) a stužka omotaná kolem jedné ruky. Vílí vlasy jsou delší, mají barevný melír a pod vodou mění barvu a stejně jako v Harmonixu, jejich účes je culík s ozdobou. Jejich křídlamají tvar mušle, mají třpytky a při třepotání tvoří bubliny v barvě vílí moc.

Galerie

Proměny
Víly: WinxCharmixEnchantixBelievix (ZoomixTracixSpeedixSophixLovix)HarmonixSirenixBloomixMythixButterflixTynix
Čarodějky: GloomixDisenchantixTemný SirenixTemné Čarodějky

V síti Wikia

Náhodná Wiki